maandag 7 juli 2014

Ruzie met moslims #1

Zo, dat bewijs is ook weer geleverd:
met moslims valt niet te praten!
Ze praten niet. Ze maken geluid, herrie: “allaha Hakbar!”
'kMoet toegeven; wel een lekkere simpele godsdienst.
De meeste reacties zijn met “Waar heb jij het over....?” toch wel zo'n beetje samengevat.

Ook een lief dreigement “Laat ons zodat we jou laten” maakte niet echt veel indruk,
maar met een kalifaat als toekomstideaal is dat natuurlijk onzin.
Moeten wij hen met rust laten zodat ze alle ongelovigen af kunnen maken?
Zelfreflectie is hen totaal vreemd.

Christus zei het al aan het kruis: “ze weten niet wat ze doen...”
Ja, ik weet het, daarvoor zei hij ook nog: “Vader vergeef het hen...”,
maar ik ben daar niet echt aan toe. Ik ben verdomme Jezus niet.

In de media maken moslims wel veel geluid, maar alleen om te zeggen dat ze zielig zijn en gediscrimineerd worden.
Iedereen heeft het gedaan, behalve... juist.
Ondertussen is er een kalifaat uitgeroepen.
Ondertussen zetten ze trots de meest gruwelijke filmpjes op youtube.
Ondertussen heb ik nog geen moslim hiertegen horen protesteren. En wie zwijgt....
Greg Yudenko heeft mij bij mijn eerste blog nog succes en sterkte gewenst,
maar waarschuwde mij voor dit resultaat. Hij bleek gelijk te hebben.

Maar Roefie, zeg nou zelf: dialoog én moslim.....da's
contradictio in terminis, naïef, infantiel, kansloos, leuk geprobeerd, bierkaai
Jaja, stom. Ik wilde het niet zien.
Nu zie ik wat ik kon verwachten van een stelletje hersenloze debielen die een boek vol schrijffouten als leidraad gebruiken voor hun leven? Want je bent toch een loser als je met een bomgordel een drukke markt op loopt om 72 maagden te mogen neuken. Maar allah bedoelde “een 72 jarige maagd”. Schrijffoutje van die mohammed. Slecht internet waarschijnlijk. Gabriel had echt nog geen wifi in de hemel en zie wat er van komt.

Een dove kan zien, spreken, voelen, denken.
Een blinde kan horen, spreken, voelen, denken.
Een doofstomme kan voelen, denken
Een moslim kan 'n baard laten groeien.
Een moslima mag niks. Maar wil ook niks.

'kMoet toegeven: wel een simpele godsdienst;
mannen een baard. Alles met tieten verstoppen.
Anders zouden ze het toch niet snappen.

Ja, dit is slechts een mening van één ervaring van één persoon.
Het tegendeel mag nog steeds bewezen worden. Graag!
Maar niet door mij. Kom maar op als je durft of kan.
Ohja, kom niet aan met:
en die christenen en joden dan...” Da's van hetzelfde natte potje.
nee, dat arrogante, volgevreten, decadente, sex doordrenkte westen is lekker...”
klopt, maar we kunnen wel kiezen.

Ik weigerde alle moslims over een kam te scheren. Dat was een vergissing.
Ik weigerde te geloven dat alle moslims een wereldlijke overheersing door een dictatoriaal kalifaat willen. Ik bleek een goedgelovige sukkel.
Ik dacht dat de islam geen haat zaaide, maar een religie van liefde was.
Ik weigerde te geloven dat het verbergen van vrouwen onder hoofddoek of burka een onderdrukkingsmiddel was. Ik wilde geloven dat de vrouwen zich zo kleedden uit eigen vrije wil.
Enzovoort! (lange blogs worden minder gelezen dan korte.)

Ik ga maar wat versjes uit die koran uit m'n kop leren om m'n kop te behouden.
Niets blijkt te zijn zoals ik hoopte.
Alles is wat ik niet wilde zien.
Ja, ik was dom, (Hé, "gewone Nederlanders reageerden wél!)
maar moslims blijven dat.
En daarom kunnen ze doen wat ze nu doen.

Ik heb mazzel; 
het blijkt zelfs "hip" te zijn in dit stomme, verwende westen, maar
binnen een week heb ik al een volle baard.
"Hipster" en moslim. (Zou "Schorem" dat geweten hebben?)

Maar voor mijn vrouw en dochters vrees ik het ergste,
die moeten een zak over hun hoofd.....
ja, uit vrije wil natuurlijk.

RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten