donderdag 30 november 2017

Georgina verandert van mening

Georgina Verbaan vind het zeker echt wel verschrikkelijk best belangrijk om
ons te vertellen dat ze van mening is veranderd.
Dus.

Wat nou...d u s  ?

Gewoon; dus.

Dus WAT?

Eh...nou, gewoon, 
dat de rest van Nederland dat ook moet doen. En "Rappun bietje!"

Doe normaal man!

Oei, oei, oei, oei, oei,
bloedlinke uitspraak tegenwoordig.

Doe nog normaler dan normaal man. Ik zeg WAT, en HOE ik dat wil!
Als die muts een scheet laat, moet ik er dan ook een laten?

Neuh, neuh, nou ga je de boel weer belachelijk maken

Deze onzin is al belachelijk genoeg. Van zichzelf!
Hebben ze mij echt niet voor nodig!

Rustig maar.

Rustig maar? RUSTIG MAAR!? 
Als een of andere tuthola van mening verander, 
moet heel nederland van mening veranderen?

je hoeft niet haar mening te hebben, eh...te krijgen.

Dat zou godgloeiendenakendenondejúúú
helemaal vande pot gerukt zijn.
Die fabslet zou dat nog willen ook!!

pilletje?.................................................................



Georgina Verbaan zei gisteren bij #DWDD om haar verandering te motiveren:

"Ja, nee, ja, dat kan hier, iedereen vindt het een leuk feest, we hebben prostituees en je mag wiet roken, het is een heel vrij land, wij zijn eh… bij ons speelt het allemaal niet zo."

Geweldig Georgina! Super!

Iedereen is vrij ....oeps. Opnieuw:
Iedereen was vrij om voor wat voor piet dan ook te kiezen, dus OOK DE ZWARTE!
We konden vroeger trots zijn op onze vrijheid.
We brachten die vrijheid op veel terreinen ook in praktijk, we leefden er naar of probeerde het. 
Gedogen.... Ach, wie kent dat woord nog?

Waar is die tijd gebleven?
Langzaam leveren we die vrijheid in.
Ik vind dat jammer. Jij niet blijkbaar.

Je zei nog meer:
Ik zag het gewoon niet. Ik wist het niet. Ik had geen historisch besef ook. 
En nu heb ik meer gelezen, ik kan het beter in de context plaatsen, ik zie waar het vandaan komt…”

Ik vrees dat je gelijk had. 
Maar ik vrees ook dat je dat nu niet meer hebt.
Je leest waarschijnlijk de verkeerde kranten, boeken, sites.
Je hebt in ieder geval niet dit gelezen !

Ik denk dat je inderdaad niet wist waar piet vandaan kwam.
(Ja, uit Spanje, maar dat telt niet meer.)
Maar ik vrees dat je nu ook niet weet waar Piet vandaan komt
Dan lees je ook, dat 
zij die zich gediscrimineerd voelen door zwarte piet,
er héél wat slechter van af komen, dan ze zelf bedoeld hebben. 

Dát heb je dan in ieder geval wel snel en vakkundig van ze overgenomen.

Want,
je begon zo goed. Geweldig zelfs! Hoewel je het tegengestelde bedoelde. 
Maakuttuit Meid! 

Had je het door?
Eerlijk zeggen hè. 

Misschien moet je vaker iets stoms, stompzinnig proberen te beargumenteren
door iets wat jij zelf wel erg best wel heel intelligent vindt.
Dan decodeer ik zelf je blabbels wel.

(Nee, ik ga niet de grap maken: zie je wel: een vrouw. Zegt nee, bedoelt ja.)

RFTS

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals gezegd, gehoopt in "Wild Geraas"
zal dit toch echt wel de laatste zijn...toch?
*nope* 

Vandaag nog
Ach, arme Georgina.
Heeft haar mening veranderd
Heeft haar ziel verkocht
heeft zich versproken en moet, ja MOET!!!
dan ook nog bekennen dat dat haar "witte reflex" is,
welke ze natuurlijk zo snel mogelijk moet uitbannen uit haar hersenpanneke.






Ahh...ik begin verdikkie nu al diep medelijden te krijgen met Georgina
Hier een verslag van haar foutjes tijdens de uitzending gisteren bij DWDD

Maar het ergst is toch dat T*kk*-wijf Aslan Arzu:

"Als geen ander moet Verbaan weten dat ze haar woorden op een weegschaaltje moet leggen, want al bij één verkeerde lettergreep slaat de racismebrigade op tilt.
Brigadier Arzu Aslan, die Arjen Lubach deze week een ‘helper whitey’ noemde
is zich rotgeschrokken. 
“En dan zegt Georgina Verbaan blank en bij correctie van Anousha Nzume zegt Georgina Verbaan dat het niet uitmaakt blank of wit. 
Nou, dan heb je nog steeds niet echt veel historisch besef over kolonialisme hoor. 
Zat je net ervoor zo over op te scheppen, Georgina“, 
twittert de antiracisme-activiste.
Georgina zegt sorry





"Zelfbenoemde Influencers", Tweehonderd nog wel
De Metaforische grachtengordel
Özcan Akyol over de actie van de BNers


Jan Dijkgraaf's over het businessmodel "Gratis Geld." 
Maar eigenlijk "We don't give a fuck!"


(09-02-2018)
Ook AnneFleur Dekker verandert van mening, maar nu gezonder:
zij vindt het plan, het aanzetten tot moord op Sinterklaas en da manier waarop
toch wel een beetje van de zotte...
Maar nu blijkt ze bedreigt te worden door haar ouwe vriendjes...
Da's minder natuurlijk.
Maar wel te verwachten.
Zijn echt geen lieverdjes hoor ook al strijden ze voor rechtvaardigheid en gelijkheid
Heb alleen het lef niet om het niet met hen oneens te zijn, want democratie is leuk, ook om voor te strijden, maar het moet wel goed uitkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten